pondelok 22. augusta 2022

Havran

____________________________________
Billy Edd Wheeler (High Flying Bird)


1. Videl som, ako nad hlavou
Mi havran krúžil,
Bol taký slobodný
A tešil sa z oblakov...
Byť ako to vtáča
Som vtedy zatúžil...

Ref: Vyletieť z hniezda,
Až tam, kde havran lieta,
Len raz sa stretnúť s pánom výšok
A počuť tam jeho „Never more“

2. Mňa ale krutý svet
K zemi gniavil,
Žeby som lietal?
Ani náhodou...
Roky som len sníval,
Že sa pokúsim...

Ref: Vyletieť z hniezda,
Až tam, kde havran lieta...

3. Mával som sen, že na oblok
Mi havran búši,
Potom, čo zlietol
Na zem z oblakov...
O tom dávno písal
Allan Edgar Poe...

Ref: Vyletieť z hniezda,
Tam, kde čierny havran lieta...

4. Slzavým údolím
Znie šuchot krídiel,
Možno sa vrátil
Havran, priateľ môj...
Viem, že sa v tejto chvíli
Musím rozhodnúť...

Ref: Vyletieť k hviezdam,
Ďalej, než havran lieta...

5. Cítil som, ako nad hlavou
Mi anjel krúži,
Bol taký slobodný
A tešil sa z oblakov...
Byť ako to vtáča
Som opäť zatúžil...

Ref: Vyletieť z hniezda,
Nech aj moja duša lieta,