piatok 12. júla 2024

Sedí Janík pri potôčku

___________________________________
Little Sadie, text tradit / Jaro Nečesaný


1. /: Sedí Janík pri potôčku :/
/: drží v rukách sekerečku :/

2. /: Janík, na zboj poberá sa :/
/: milá za ním obzerá sa :/

3. /: Počkaj milý, pôjdem aj ja :/
/: milá za ním zavolala :/

4. /: Pojal dievča za ručičku :/
/: odviedol ju po chodníčku:/

5. /: Prišli spolu k rúbanine :/
/: netušila, že tam zhynie:/

6. /: Janík, Janík, srdce moje: :/
/: kde si podel nôžky moje?:/

7. /: Tam sú, tam sú, nôžky tvoje :/
/: pri Trenčíne, v tmavej hore:/

8. /: Janík, Janík, srdce moje, :/
/: kde si podel rúčky moje?:/

9. /: Tam sú, tam sú, tvoje rúčky :/
/: pri Trenčíne, z kraja lúčky:/

10. /: Janík, Janík, srdce moje,:/
/: kde si podel oči moje?:/

11. /: Tam sú, tam sú oči tvoje, :/
/: pri Trenčíne, v kalnej vode :/

12. /: Sedí Janík pri potôčku :/
/:stavajú mu šibeničku:/