pondelok 4. októbra 2010

Blues o šťastí

___________________________________
















1. /:Hej, prosím ťa zmĺkni,
Zmĺkni už konečne, keď hrám:/
V lige sa mi dnes práve nedarí,
Tak hľadám svoje šťastie v Pohári.

2. /: Čo s tebou, keď vôbec netušíš,
Ani len netušíš, kto hrá s kým:/
A či vyhrá Chelsea, alebo Arsenal,
Rovnako trpí tvoja duša zranená.

3. /:Vieš, všetko je teraz iba o šťastí -
Všetko je bublina, humbug a klam :/
A pretože už neverím, že hrajú fér...
Tak vyskúšam radšej „Highland Solitaire“

4. /:Ale, čo ak šťastie lieta povetrím,
Čo ak je to iba dávno vypustený džin:/
Či vyhrá Chelsea, alebo Arsenal,
Tak niekde blúdi šťastena stratená.

5. /:Dobre viem, na čo teraz myslíš –
Že takto hovorím len preto, že som pil:/
No ja sa riadim triezvym  rozumom
A preklikávam sa až na „Bet-At-Home“.

6. /:Ale šťastie si lieta povetrím,
Je to môj z fľaše vypustený džin:/
Či vyhrá Chelsea, alebo Arsenal,
S ním niekde blúdi moja duša stratená.