sobota 2. októbra 2010

Mám hlavu v smútku

_______________________

1.  Mám ženu, čo sa chytá
Každého vrúbku,
A potom sa cítim
Ako na bitúnku. 

Ref:  Mám hlavu v smútku -
Pretože sa cítim
Ako na bitúnku. 
 
2.  Každý deň robí
V pohári búrku,
Že vraj mi vidí
Až do žalúdku.

Ref:  Mám hlavu v smútku -
Pretože mi vidí
Až do žalúdku.

3.  Tak som sa tešil
Na vínko v súdku,
No bubáky nemám
A čučím v kútku.

Ref: Mám hlavu v smútku –
Bubáky nemám,
Tak čučím v kútku.

4.  Veď nie som nijaký
Milovník trúnku,
Tak, čo na mňa kričí ?
Mám hlavu v smútku.

Ref:  Mám hlavu v smútku -
Keď na mňa ziapne,
Mám hlavu v smútku.

5.  Radšej sa schovám
Za kadibúdku,
Nadávky tíchnu,
Asi má štikútku.

Ref:  Mám hlavu v smútku -
Štikútka pominie,
Mám hlavu v smútku.

6.  A keď prídem neskôr
Iba o minútku,
Tak už nič nedá
Na moju chúťku.

Ref:  Mám hlavu v smútku –
Vždy, keď mi nedá,
Mám hlavu v smútku.

7.  Zatiaľ, čo doma robím
Sýkorkám búdku,
Tak druhí zlížu
Med na kornútku.

Ref:  Mám hlavu v smútku –
Čo, ak mi druhí zlížu
Med na kornútku?